Biotebal - Recenzja

                                       Biotebal -  Recenzja 

     Witajcie jestem tu nowa i chciała bym podzielić się z wami moja opinia na temat Biotebalu do rzęs oraz włosów. Dużo z was pisze do mojej szufladki na instagramie o te właśnie produkty. Mogę szczerze powiedzieć, że nigdy nie słyszałam o tym produkcie dopiero jak zaczęłam oglądać Lile Janowska bardzo fajna blogerka to ona pokazała mi w jednym z filmików na yt to cudeńko. Postanowiłam i ja wypróbować Biotebal. Zaczęłam więc kuracje, efekty widziałam już po tygodniu stosowania. Nie były to bardzo duże efekty, ale były widoczne. Stwierdziłam, że trzeba kontynuować kuracje po dwóch tygodniach rzęsy stały się dłuższe oraz grubsze. Byłam bardzo zadowolona. Jestem dość leniwą osobą więc przestałam go stosować. Teraz tylko od czasu do czasu go stosuje i powiem szczerze, że nigdy nie byłam tak zadowolona z moich rzęs. Stosowałam dużo różności i nic nie pomagało dopiero Biotebal ożywił móje oczy. Teraz jestem w trakcie stosowania Biotebalu do włosów. Stosuję go z miesiąc czasu. Jest świetny włosy zrobiły mi się takie miękkie w dotyku oraz mniej mi ich wypada. POZDRAWIAM💋.      

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty